Diary: Zora Shoot

18698252_1328247070593407_7036946253316858001_nAnderhalve week geleden was het zo ver, we gingen even wat foto`s schieten van mijn lieve Zora. Ze is  nu bijna drie maanden bij ons en tja ik kan mezelf gewoon niet meer indenken dat ze er niet is. Stront eigenwijs, lekker lui en met af en toe een flinke opleving. Het leuke is dat Zora wel echt een meisje is, een echt meisjes karakter en dat is super snoezig! Maar als deze girl iets in haar kop heeft… dan krijg je het er niet uit… hoe graag je ook met haar wilt wandelen, als ze geen zin heeft… dan krijg je haar echt niet mee. Maar ook wakker worden uit haar schoonheidsslaapje is niet iets wat ze chill vind.

Nu ligt ze lekker opgekrult naast me te slapen. Het puberen en uitproberen word steeds erger –> lees van de moestuin is niet zo veel meer over xD. Maar een goede leermeester geweest. Ik weet nu dat ik het heel leuk vind en volgend jaar ga ik gerichte plannen maken voor een tuin waar zora niet zo veel mee kan. Maar dat is een heel ander hoofdstuk.

Wist je trouwens hoe lastig het is om een hond op de foto te krijgen wanneer jij het wil. Normaal als ik zelf foto`s maak dient het moment zich aan, maar wanneer je een shoot wil doen is het toch een hele andere tak van sport. Zwaaien met bloemen, handoekken, gekke woorden en geluiden maken. Nope Zora was er niet heel erg voor in deze dag, maar we hebben uiteindelijk toch wat prachtexemplaren kunnen maken. Ik ben zo blij dat mijn vriendin zo`n knap staaltje werk leverde, ze bleef rustig en de hond stimuleren en zorgde ervoor dat ik toch een aantal mooie foto`s had. Mocht je benieuwd zijn naar meer foto`s van haar kun je even kijken op haar Instagram{klikbaar} of haar Facebook {klikbaar} .

Wanneer de duinen in bloei zijn gaan we weer shooten dus kunnen jullie weer een blogpost verwachten met mooie foto`s van mijn lieve Zora. Maar voor nu, aanschouw deze pracht plaatjes van mijn blije clowntje.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Heb jij wel eens een fotoshoot gedaan??

until next time,

-x-

Steffie

Geef een reactie

