Shout~out: Shane Filan!

Omy omy, hoe kan een dag geweldig worden. Dat je stuit op een kerel die geweldig zingt. Vandaag stuitte ik op ex- westlifer Shane Filan. Nu denk je oo wist je dat niet dat hij solo ging,… nope zo sterk heb ik ze niet in de gaten gehouden. Maar toen ik deze ochtend zijn muziek tegen kwam! OMG instant happy day ennuuh i love the songs! Als je hier klikt deel ik drie songs waar ik onder andere lyrisch van werd.

 

I just want to see your happy, a smile on you’re face ❤ heerlijke tekst

 

Deze clip is geweldig ❤

Ik ben lekker luisteren :D, en als je nog meer wilt horen, hieronder zijn spotify link 😉

https://open.spotify.com/embed/artist/3Q2ya2vGeOhQ9CaF9wWNP6

Geef een reactie

