Welkom Zora!

IMG_20170415_181916_054.jpgZo we zijn anderhalve week op weg in dit avontuur. We hebben namelijk een pup! Ze heet Zora en is een Bullterrier. Na anderhalve week kan ik me nu al niet meer indenken dat ze er niet zou zijn. Ze heeft natuurlijk wel voor wat extra werk gezorgd maar daardoor vind ik ook weer meer ritme in mijn dag wat een mooi pluspuntje is. Het punt dat ik dit bericht nu pas schrijf betekend wel dat ik mijn handen vol heb aan haar haha. Ben je benieuwd naar de eerste foto`s en ervaringen? klik dan snel verder. Terwijl ik lekker aan het typen ben zit ze nu even op schoot mee te kijken. Heerlijk wanneer ze zo lekker knuffelig is. Het is een echt meisje, gevoelig, nieuwsgierig en ook wel snel gepikeerd. super schattig wannIMG_20170412_115127_784eer dat gebeurd. Maar het is natuurlijk ook een pup en mijn schoenen zijn erg fascinerend. Je kan het zo bekijken, wanneer het stil is moet je op gaan letten.  Dan is je favo schoen of de deurstopper gestolen.

Het is best lastig in het begin, je bent opzoek naar elkaars ritme, wie doet wat wanneer. Eenmaal daar achter ga je aanpassen. Ik heb al een week mijn make-up  niet boven achter mijn eigen bureau gedaan. Zora heeft heel soms nog een ongelukje en dat heb ik liever niet boven. Dus al mijn hobby spullen, daily essentials en andere prullaria zijn naar beneden gekomen. Wat niet altijd even opgeruimd oogt natuurlijk. Dat vind ik wel jammer. Zeker omdat ik op het moment in een creatieve flow zit. Bezig ben met allerlei processen en die hebben even een stapje terug moeten nemen.

Maar dat is dan ook weer een mooie manier om even zaken te bekijken van een afstandje. Waardoor ik weer nader mijn route kan bepalen hoe nu verder. Ook dat is positief natuurlijk. Ik ga weer even achter Zora aan want mijn pantoffels zijn weer de pineut .DSC_3459.JPG

Tot snel!

Steffie & Zora

Geef een reactie

