Fairtrade zonnige kamille thee

Op het moment kamDSC_0708p ik met een klein probleempje, heel mijn spijsverteringsysteem is over de flos. Er word nog uitgezocht of er een bacterie in zit maar als dat zo is maak ik er vast wel een dagboek item van. Mijn maag kan op het moment maar weinig hebben dus ik heb mijn wat heftigere kruidentheetjes in de kast gedaan en gezocht naar een verzachtende kalmerende thee. Toen stuitte ik in de supermarkt op deze thee van het merk fairtrade. Met kamille, lavendel, witte thee, vanille en een snuf kaneel.

Wat vind ik er van, nou het zuur komt me gelukkig niet omhoog als ik deze thee drink en mijn maag kantelt ook niet, wat de afgelopen week wel meer regelmaat was. Dat is erg fijn. Het is een biologische thee dus we weten zeker dat de planten onbespoten zijn en dat geeft me een fijn idee. Zeker omdat ik nu zo min mogelijk gekke stoffen in mijn systeem wil hebben.  Vind ik hem lekker? Jawel, alleen niet te lang laten trekken want anders krijgt de bitterheid van de witte thee de overmacht en dat is zonde.

Aanrader bij buikklachten of om gewoon zo te drinken 😉

-X-

Steffie

Geef een reactie

