Dagboek: Indoor Brabant

DSC_0683Toen ik klein was had ik een iet wat kleine obsessie voor paarden. Ik had paarden dekbedden, dekens, behang, poppen, boeken, tijdschriften en als ik dan niet daarmee bezig was speelde ik ook dat ik mijn eigen paard had op te trap-reling. Dus toen een vriendinnetje belde of ik gratis mee wilde naar Indoor Brabant zei ik natuurlijk meteen ja.

Indoor Brabant is een groot paarden evenement met allerlei wedstrijden, maar er zit ook een soort van beurs bij met allemaal leuke merken. Ik heb daar echt mijn ogen uitgekeken en ik heb veel inspiratie op gedaan wat ik mooi vind en wat ook niet. Iets gekocht, helaas niet want Comic Con komt er aan en daar wil ik iets liever shoppen. Soms moet je keuzes maken toch.

Wij waren er toen het wereld kampioenschappen dressuur was en dat was echt super leuk om te kijken. Hoewel ik nooit geboeid raak door sport kan ik naar de paardensport wel blijven kijken. Wat bijzonder dat je mens en dier zo in een lijn kunt krijgen en zo kunt samenwerken. Het was echt een hele bijzonder ervaring. Ik had het zo naar mijn zin dat er is besloten volgend jaar weer te gaan :D. Helaas zijn de foto`s mislukt dus kan niet zo veel delen. Ook weer een les voor de volgende keer dat ik mijn goede camera meeneem.

Ben jij weleens bij Indoor Brabant geweest?

-X-

Steffie

Geef een reactie

