Gekleurde pennen Action

DSC_0661

Vandaag heb ik voor jullie een tip, namelijk deze gekleurde pennen van de Action. Ik was gister bij de Action om wat huishoudelijke producten te halen, sponzen, wc blokken enz. en toen kwam ik deze pennen tegen voor €0,99. Een prikkie dus en ik als fanatiek schrijver/planner/crea word al snel gelukkig van zulke kleurtjes gecombineerd in een pakket. Mijn favoriete kleur is niet voor niets regenboog. Maar nu is natuurlijk de hamvraag, hoe zijn de kleuren en nog meer hoe fijn schrijven ze!Toen ik nog op school zat had je BIG pennen. Van die pennen die eigenlijk de vorm van een potlood hadden, maar wel met inkt schreven. Ik kan met potloden het netst schrijven dus je begrijpt wel dat ik die pennen super fijn vond. Nu nog beter nieuws, deze pennen met daarop de tekst perfecto hebben precies zo`n big vorm maar goed nieuws, schrijven in alle kleuren van de regenboog. DSC_0662

Wil je je planner/agenda/dagboek/brieven nu verrijken met wat meer kleur raad ik deze cheapass pennen zeker aan. Het is een fijne aanvulling op de standaard zwart en blauw. Het fleurt de boel meteen op en maakt het gezellig.

Mijn tip was vroeger altijd, maak het leren/plannen/schrijven leuk. Hierdoor word het een activiteit waar je graag mee bezig bent en gaat het verwerken makkelijker. Je kan de kleuren natuurlijk ook heel doelgericht gebruiken in je planner. Voor iedere categorie een andere kleur. Wat leuk is, is dat wanneer je iedere keer in je agenda kijkt je word geïnspireerd. Je krijgt een boel kleuren op je af waardoor je meteen het creatieve visuele aspect van het brein activeert.

Dat ik enthousiast ben over deze pennen blijkt wel uit wat ik hierboven heb geschreven. Zeker een aanrader wanneer je graag met inkt en papier in de weer bent. Ook denk ik dat je ze leuk met bijvoorbeeld Handletteren kan inzetten. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik nu even wat wil gaan schrijven op papier. Dus ik spreek jullie morgen 😉

Wat zijn jou favoriete pennen?15327493_1160717200679729_9041833364788878704_n

-X-

Steffie

Geef een reactie

