Review: This is: Ed Sheeran

3f7846ee9f9d1708e2ce9e04eddf78eee0383cd7Vandaag zoom ik in voor jullie op het nieuwe album van  niemand minder dan Ed Sheeran. Sinds een paar dagen is dit album uit en het is een combinatie van nieuwe en oude nummers als ik het goed heb. Wat ik er van vind? Dat lees je hieronder.

Dat deze redhead al vele hartjes en oortjes veroverd heeft is zeker te begrijpen en ook dit album is weer heerlijk. Gewoon aanzetten en lekker je ding doen. Het is een perfect album om  op te werken, maar ook zitten er zeker nummers tussen die je lekker kan mee zingen. Maar als je gewoon wilt luisteren is hij ook perfect want de teksten zijn weer heerlijk.

Wat ik leuk vind aan het album is dat de ballads worden afgewisseld met zowel rap als heerlijke vrolijke nummers. Kortom vind ik dit album zeker een aanrader als je van chille vrolijke muziek houd om lekker bij te dromen, werken of op de achtergrond.

Mijn favo nummers van dit album : New Man, hearts don’t break over here, supermarket flowers, shape of you1  en Barcelona 

Ben je nu ook benieuwd geworden?  Het album kun je HIER beluisteren.

15327493_1160717200679729_9041833364788878704_n

Geef een reactie

