Review: Yogi Rooibos

Er zijn weer een aantal nieuwe smaken uit bij Yogitea en natuurlijk vind ik het weer heerlijk om deze nieuwe smaken te ontdekken. Vandaag ga ik jullie de smaak proberen te beschrijven en mijn opinie erover geven :). Wanneer je aan het doosje ruikt komt de geur van de winter je tegemoet. De heerlijke zoetige geur van rooibos met de warmte van kruidnagel, maar vooral kaneel. Wanneer je de thee zet verspreid de geur zich langzaam in de omgeving. Dat vind ik altijd zo lekker aan rooibosthee. Je hebt er meteen ook een soort van lekker geurtje bij. Wanneer je hem drinkt proef je vooral rooibos en kaneel, in de nasmaak komen pas de andere kruiden omhoog.
Een heerlijke thee voor de donkere dagen. Ik raad hem aan als je van rooibosthee en kruiden thee houd. Ben je meer iemand die van groene th14971305_1130604580357658_910061039_nee houd dat vind je deze misschien wel niet zo heel lekker.

De verpakking geeft me ook een bijzonder gevoel, de paarse mystieke vormgeving. Haast net zo mysterieus als de theesmaak zelf. Zoet, warm en verleidelijk. Wat ik ook leuk vind aan Yogitea is dat ze altijd een yogahouding op de pakjes hebben. Helaas heb ik hem nog niet geprobeerd omdat ik met problemen met mijn SI gewricht zit. Maar wanneer dat weer een beetje beter gaat zal ik ook eens de yogahouding onder de loep nemen.

Deze thee is zeker een aanrader ❤

Geef een reactie

