Kruidenkunde

Al heel lang word ik aangetrokken tot de werking van stenen. Hierdoor heb ik mijn interesse ontwikkeld voor het alternatieve. Alternatieve geneeswijzen, maar ook het spirituele het werken met energie en mijn huidige mentaliteit. Ik leef graag puur, eerlijk en wil graag mensen helpen.

Daarom wil ik verder in de holistische leer. De komende tijd wil ik me verder ontwikkelen in de kruidenkunde. Altijd vond ik kruiden al interessant, maar wat mijn blik echt heeft geopend is mijn huidige werk. Ik heb kennis mogen maken met de effecten van de natuur op het menselijk lichaam.

Iedere keer dat ik zelf ervaar dat kruiden en natuurlijke producten iets voor mij betekenen geniet ik daar intens van. Ik word daar gewoonweg gelukkig van. Daarnaast wanneer ik klanten adviseer in hun problematiek en een week later hoor je dat mensen al vooruitgang merken. Dat gevoel is onbetaalbaar, het is zo fijn wanneer we dingen kunnen oplossen via de natuurlijke weg. Dit zal ook betekenen dat ik daar natuurlijk meer over zal gaan bloggen.

Mijn intentie om te bloggen is ook veranderd. Waar ik vroeger continu achter de camera zat om mijn woord te delen is het niet meer het delen waar het mij om gaat. Maar om het verwerken en een naslag te hebben van mijn ervaringen en mijn ondervindingen . Het zoekt nou eenmaal makkelijker met control+F of de zoekfunctie op mijn site dan in al mijn dagboeken die ik inmiddels vol heb geschreven.

Bijzondere tijden spelen zich af, het is fijn en bijzonder om mee te mogen maken. De intentie van het leven word me duidelijker, hier en nu en het vergaren van kennis. Dingen die mij ontzettend blij maken. 🙂

Liefs,

Steffie

Geef een reactie

