Aleppo Challenge eindoordeel

Vandaag ga ik jullie mijn eindoordeel vertellen over de aleppo zeep. In September zou ik de hele maand mijn haar wassen met aleppo zeep. Ik kan je een ding vertellen dat is niet gelukt. Helaas is mijn fijne haar niet geschikt om te wassen met aleppo zeep.

Ik denk dat wanneer je dikker krullend haar hebt je dit beter kan gebruiken als shampoo. Het laagje vet wat ik over mijn haren kreeg zorgde ervoor dat ik mijn haar helaas niet makkelijk meer in model kon brengen. Jammer maar helaas, maar ik ga verder op zoek naar een natuurlijke shampoo voor mijn lokken.

De aleppo zeep is overigens wel lekker voor mijn huidje,  ik heb een hele gemengde huid die de ene dag super droog is en de andere dag weer best vet en daarvoor is hij ideaal. Dus ik maak het zeepje lekker op door mijn huid er mee te wassen.

 

Geef een reactie

