Tussendoortje: Banana Joe Bananen chips

Ooit al eens bananenchips op die niet zoet is? Nou ik sinds vandaag wel. Ik hou er van om nieuwe producten uit te proberen en toen ik deze chips in de winkel zag verschijnen moest ik die natuurlijk even uitproberen.

De chips is wat taai, maar hij is gewoon vergelijkbaar met een gewone chips. Wat is deze lekker zeg. Ik hou namelijk wel van een beetje taaie chips. Wanneer je daar van houd is deze chips zeker een aanrader. Hij is wel aan de prijs helaas en je betaalt voor een zakje 1,99. Maar als je een keertje jezelf mag verwennen is het zeker een aanrader.
DSC_2550.JPG

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/18271405/?claim=f5va3amkxj4″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

