De herfst is begonnen

De herfst is begonnen en ja ik merk het aan alle kanten. Al dik twee weken loop ik met hoofdpijn rond. Een griep die niet doorzet? Ik heb geen idee. Al weken zit in aan de kruiden thee, extra echinea cea, extra vitamines maar niks lijkt te helpen.Hoewel ik super blij ben dat de herfst haar intrede doet kan ik dus niets met al deze klachten. Ik weet wel dat het vooral afspeelt in mijn schouderpartij, dus ik denk dat ik tijdens mijn vakantie over anderhalve week een massage ga nemen.

Ik ben er van overtuigd dat veel lichamelijke klachten een psychische ondergrond kennen. Helaas kan ik op het moment de onderliggende oorzaak niet vinden. Mijn kaartjes wijzen continu aan dat ik in transitie ben. 2016 is voor mij inderdaad een transformatie jaar. Het jaar dat ik hele grote stappen heb genomen in heel veel opzichten.

Het zou kunnen zijn dat ik nog niet de tijd heb genomen om dat allemaal goed te verwerken. Ook positieve dingen moeten natuurlijk verwerkt worden. Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet goed te tijd voor genomen. Allemaal lessen volgen zich in rap tempo op dit jaar en ook al ben ik snel met het verwerken en opnemen van al die lessen… het echte bezinken lijkt steeds niet helemaal door te komen.

Op het moment ben ik ondanks dat ik niet lekker ben wel volop in ontwikkelingen. Er ligt een idee voor een eigen bedrijfje wat steeds meer vorm begint te krijgen in mijn hoofd dus bijna klaar om te beginnen aan een bedrijfsplannetje.

Maar alles op zijn tijd, je moet weten wanneer het tijd is om gas te geven en weten wanneer je je terug moet trekken. De rest van september zal ik dan ook nemen om tot rust te komen, te ontspannen en te mediteren.

Een spotifylijst die me een fijne energie geeft op het moment 🙂

Spotify playlist

Een gedachte over “De herfst is begonnen

Geef een reactie

