Maanklets: 16-9-2016

Vandaag is het volle maan, het is een speciale want het is de oogstmaan. Vanavond is het moment om terug te kijken op afgelopen jaar. Kijk wat je kunt oogsten wat je gezaaid hebt. 2016 is voor mij echt een transitie jaar en ik merk dat de transformatie op het moment op zijn sterkst is. 

In mijn zoektocht naar een stralend leven is de afgelopen week misschien wel het bijzonderst geweest. De afgelopen weken zat ik niet lekker in mijn vel, ik heb een hoop lichamelijke klachten gehad en nog. Maar ondanks die nare gevoelens zit ik heel hoog in mijn bewustzijn. Alle puzzelstukjes zijn op hun plek aan het komen. Dat is eng, bijzonder, fijn en brengt een hoop opluchting met zich mee. Het is een klein voorbeeld van het oogsten waar ik zo hard voor gewerkt heb. Het is leuk om te bekijken of jij ook zo iets kan vinden waar je dankbaar voor bent.

Vandaag is ook speciaal omdat mars voor de maan komt koekeloeren. om 21:55 is de verduistering op zijn sterkst. Een mooi moment om eens de maan te bekijken, een meditatie te doen of je stenen een badje te geven. Laat ze lekker opladen in de volle maan.

Voor mij is de maan altijd al een herkenningspunt geweest. Rond de volle maan ervaar ik alles intenser. Steeds meer verdiep ik me in deze grote bol en steeds meer informatie komt vrij waarin ik me kan ontwikkelen. Dat is heel bijzonder, ik ben dan ook erg dankbaar dat ik dit mag zien.

Vandaag is ook de dag dat ik mijn nieuwe agenda voor 2017 binnen krijg wat tevens ook een werkboek is met maan energie. Er zal dus nog een hoop maanklets aan komen. Maar voor nu geniet ik even van het moment waarin alles zo duidelijk heeft mogen worden. Vanavond zal ik met mijn snoet in de maan staan en haar energie tot me nemen zodat ik er weer tegenaan kan de komende tijd.

Geef een reactie

