Aleppo Challenge week 2

In deze blogpost vertel ik je mijn ervaring met de aleppo zeep week twee. Ik ben nu twee weken mijn haar met Aleppo zeep aan het wassen en ik moet eerlijk toegeven dat ik vals gespeeld heb.

De aleppo zeep legt namelijk een laagje vet op je haar wat er niet vet uitziet. Dat is natuurlijk super voor dames met droge haren, maar voor mij met mijn fijne dunne haren schiet het niet echt op. Dus ik heb eerst gewassen met aleppo zeep en daarna met mijn zilver shampoo. Wanneer ik dit doe ben ik tevreden met mijn haar, kan ik het makkelijk in model brengen.

Wanneer ik alleen was met aleppo zeep kan ik het gewoon niet goed in model brengen en dat is natuurlijk wel belangrijk want ik sta in een winkel te verkopen. Maar ik moet toegeven dat ik hem als basis shampoo in combinatie met mijn zilvershampoo wel heel fijn vind.

Conclusie deze week, we gaan hem opmaken 🙂

 

Geef een reactie

