Een gebalanceerd leven

Hier ben ik dan, een nieuwe blog, een nieuwe start. Al jaren ben ik bezig met beauty, wellness, spirtualiteit, food, lifestyle en mindstyle. De koppen waarin al mijn interesses worden gebundeld. Mijn doel in het leven? Gebalanceerd blijven…. en dat is wat je op deze blog gaat vinden.

Tips, tricks, artikelen en andere items die te maken hebben met mijn zoektocht naar een gebalanceerd leven. Van voeding tot beauty, van spiritualiteit tot lifestyle met af en toe uitstapjes naar dingen die ik leuk vind. Ik heet je welkom op mijn kersverse blog en hoop dat je hier wat nuttige informatie, entertainment en aansluiting vind. Schroom niet om te reageren want samen hebben we meer kennis dan alleen. Iedere maandag, woensdag en vrijdag kun je hier een artikel of avontuur verwachten.

a journey of a thousand miles must begin with a single step,

Steffie

2 gedachtes over “Een gebalanceerd leven

Geef een reactie

